România mea


                           România mea
       -versuri compuse de Cerbu Gabriela-

Dragi copii din România?
Va-ntrebati voi,de ce oare?
Toată lumea poarta ia
în asta zi de sărbătoare?

De ce oare,steagul nostru,
Despre care-am învățat?
E rosu,galben și albastru,
Ce-nseamna cu adevărat?

Știm pe globul pământesc,
România,localizata pe hartă.
Mai știm ca toți o iubesc
Și ca este binecuvântată.

Iar albastru-i libertatea
Ce am primit-o în trecut,
Galbenul ne da dreptatea,
Roșu,frăție de temut!

Românași și romancute,
Eu pot sa va explic.
Mai multe tari micuțe,
Într-una s-a unit!

Într-o mare Românie
Cu drapelul tricolor
Iar azi simtim cu mândrie
Dragostea romanilor!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul