Program serbare




SERBARE
IN ASTEPTAREA LUI MOS CRACIUN”








Educatoare: Cerbu Gabriela
Grupa :Mijocie
An scolar: 2015-2016





Lumea nu ar fi atât de tristă
Dacă Moş Crăciun există
Şi tot omul e mai bun
Când există Moş Crăciun!”







ARGUMENT




Am conceput acest program artistic pentru ca:


-Ne dorim ca magia Crăciunului să se revarse peste noi şi alături de copiii noştri să ne amintim cu drag de copilărie
-Mos Craciun exista,
-Bucuria vine din lucrurile mărunte


CÂNTEC : OMUL DE ZĂPADĂ
EDUCATOARE:                                Veseli am venit şi noi
Să vă prezentăm îndată
Un program de timpuri noi
Nu mai e ca altădată!
Am combinat o poezie,
Cu un cantecel
Am dat fiecărui copilas
Cât poate duce el.
Am păstrat şi pozitivul
Ca să nu ne pierdem ritmul
Am invăţat versuri mărunte,
Dar care-nseamnă foarte multe
Ne-am straduit pentru dumneavoastră
Si vă rugam..s-ascultaţi urarea noastră.
Bine aţi venit, aşadar
Notaţi ziua-n calendar
Copiii noştril azi vor fi
Mici actori şi vă vor povesti
Ce-nseamnă sărbătoarea de Crăciun
Si cum te ajută sa devii mai bun!
COLIND: A venit, a venit iarna!
COPIL
Mai avem Şi alte surprize
Vă lăsăm să le aflaţi
Sus cortina, deci fiţi gata
Ca să ne aplaudaţi!
CÂNTEC A..a..a a venit iarna da
COPIL
Stimaţi invitaţi, dragi părinti şi bunici!
Grupa noastra se bucură că aţi sosit cu mic cu mare
La această serbare!
COPIL
O serbare în toiul iernii
Pentru Mosul nostru drag
Pregătită de copiii
Ce-l asteaptă azi in prag!
COPIL
Sosit-a ziua cea sfântă când colindele se cantă
Că azi în lume a venit , Mesia cel mult dorit.
COPIL
Azi la fiecare casa se aud colindători
Şi colinda lor frumoasă tot răsună până-n zori.
TOŢI
Primiţi colindători>Primim!
COLIND: Sus boieri, nu mai dormiţi!
COPIL
Dintre toate câte sunt
Sărbatori pe acest pământ
Nu e alta mai frumoasă
Decât Crăciunul cel sfânt!
COPIL
Când vine vremea rea
Cu primii fulgi de nea
Se scutură din nori
De Sfinte sărbători
COPIL
Poveşti cu îngeraşi
Pentru copii poznaşi
Poveşti cu sfinţi părinţi
Pentru copii cuminţi
TOŢI:
Aflaţi-le acum
În prag de Moş Ajun
CÂNTEC: ÎN AJUN DE CRĂCIUN
REFREN
În ajun de Crăciun
Sună zurgălăi
Iarna şi-a-ntins aripa
Peste munţi şi văi
În Ajun de Crăciun
Noi vom colinda
Dalbe flori pâna-n zori
În casa mea şi-a ta


STROFA 1 : Fiecare an în prag de sărbători
La ceas târziu de seară
Se-aud colindători
Sună zurgălăi chiar dacă afară-i ger
Colindul mic se-aude-n prag
Leru-i doamne ler!


EDUCATOARE
Şi bradul noi îl împodobim
In seara de Ajun, copii
Apoi sărim şi ne-nvârtim
Şi dansăm O Christmas tree
DANS I m dancing Christmass tree
COPIL
Voi ştiaţi că sus în cer
Este un atelier
Noaptea luna îl veghează
Stelele îl luminează?
COPIL
Si-n el zeci de spiriduşi
Meşteresc globuri, păpuşi
Ursuleţi de pluş, rachete
Maşinuţe şi trompete.
COPIL
Şi-alte mii de jucării
Să le-aducă la copii
Bunul nostru Moş Crăciun
In seara sfântă de Ajun.
COPIL
Într-un ţinut îndepărtat
Trăieşte Moşul bun şi drag
EL locuieşte împreună
Cu reni şi spiriduşi
Cu prinţi, prinţese, zâna bună
Şi cu pitici ghiduşi.
EDUCATOARE
Ia uitaţi cum se distrează
Spiriduşii noştri mici
Ei cu zânele dansează
Când fac jucării de pici.
Melodie ritmata A ram zam zam
COPIL
Oare ce s-o fi întâmplat de Moşu a întârziat,
Poate e răcit, sau poate s-o fi rătăcit.
Data viitoare o hartă sa-i dăm,
Să nu mai avem emoţii când îl aşteptăm!
COPIL
Dar dacă sania în pană o fi rămas,
Sau poate Moşul face vreun popas
Sau poate o fi obosit un ren,
Că doar n-o fi luat un tren!
Cantec : Eu sunt Renul lui Moş Crăciun- un copil-renul
EDUCATOARE
Ascultaţi puţin afară
Clinchete de clopoţei
Parc-ar fi o sănioară
Spuneţi auziţi şi voi?
COPIII IN COR Vine Moş Crăciun
Intră Moş Crăciun
EDUCATOARE
A venit, a venit
Dar e obosit
Acum se odihneşte un pic
Voi să ziceţi cu voce tare
Să v-audă pe fiecare
Doar la mine vă uitaţi
Fiţi veseli, nu supăraţi!
Fiecare copil va spune câte o poezie lui Moş Crăciun
COPIL
Bine ai venit, Moş Crăciun!
Multe ai văzut şi ştii,
Multe ai ca să ne spui,
De aceea, mai intâi,
O intrebare vreau sa-ţi pui,
Moşule, de unde vii?
Se cântă refrenul de la cântecul Moş Crăciun de unde vii?
COPIL
Moşule cu plete lungi,
Tare rar la noi ajungi,
Şi aşa trudit cum vii,
Încărcat cu jucării
Ni le dai, mai zici ce zici,
Şi pleci iarăşi de aici.
Nu-ţi ajunge atâta drum?
Mai rămâi la noi acum;
Că-s cuminte şi sunt mic
Şi mi-i drag să-mi fii bunic!
COPIL
Eu sunt un copil cuminte
Moş Crăciune, ţine minte!
Poţi s-aduci şi pentru mine
Un tren mic cu multe şine.
Şi-ţi voi spune o poezie,
Ca să-mi dai o jucărie!
COPIL
Moş Crăciune esti tare bun!
Vii în noaptea de Ajun,
Totdeauna te grabeşti,
Oare tu nu oboseşti?
Moş Crăciune, eu iţi doresc,
La mulţi ani, te iubesc!


COPIL
Moş Crăciun e moşul bun
Care a venit acum
Dacă-i spun o poezie
Moşu-mi dă o jucărie
Dacă m-am purtat frumos
Moşu-i tare bucuros!
COPIL
A venit şi Moş Crăciun
Moşul drag şi scump şi bun.
El aduce la copii,
Saci intregi de jucării.
COPIL
Moş Crăciune, toţi îmi spun
Că eşti darnic şi eşti bun.
Eu ţi-am scris de mai-nainte
Că sunt baieţel cuminte.
Şi-ţi mai spun aşa să ştii
Că eu nu cer jucării
Cum ţi-ar cere alţi copii.
Însă nu m-aş supăra,
Dacă tot mi-ai da ceva!
COPIL
Îmi doresc în prag de-Ajun,
Moşule, să fiu mai bun!
La activităţi eu mă descurc,
Însă îmi doresc mai mult!
Pentru tine sănătate,
Pentru mine numai carte!
COPIL
Doamna noastra educatoare
Ţi-a trimis şi o scrisoare
În care ţi-a scris să vii,
Că te-aşteaptă mulţi copii.
Multumesc că ai venit,
Azi sunt foarte fericit!
COPIL
Dragă Moş Crăciun, eu aş vrea
Să mă treci pe lista ta.
Şi să vii in fapt de seară,
Să-mi aduci o jucărioară.
Nu mai sunt fetiţă mică,
Dar tot vreau o păpuşică!
COPIL
Înainte de Crăciun
Sunt cel mai cuminte
Ştiu că vine Moşul bun
Doar asta am in minte
În spiriduş m-am costumat
La serbare am venit
Azi sunt foarte încântat
Moşule, sunt fericit!
COPIL
Bine-ai venit, Moş Crăciun!
Te-aşteptam de mult să-şi spun,
Că sunt cuminte, mă port bine
N-o fac pe mami de ruşine
Îmbrăcat de saăbătoare
Astăzi am venit
Ca să-ti facem o uarare
Să-ţi cântăm şi un colind.
Colind: Mos Craciun (melodia Mos Craciun cu plete dalbe)
Versuri compuse de mine
Ninge, ninge, Moş Crăciun,
Tu vesteşti seara de Ajun.
Primii fulgi tu ne-ai adus,
Jucării sub brad ne-ai pus!
Moş Crăciun, Moş Crăciun!


Educatoarea si copiii
Aho, aho, copii şi fraţi
Staţi puţin şi ne-ascultaţi,
Venim astăzi cu uratul
Cu sorcova şi semănatul.
Ia mai mânaţi măi flăcăi,
Să se-audă-n munţi şi văi!Hăi, Hăi!
COPIL
Aho, aho, părinţi, bunici
Ascultaţi ce zic aici
Vă urăm ca noul an
Să v-aducă saci de bani.
Să vă bucuraţi de ei,
Să ne creşteţi măricei!
Zurgălăi şi clopoţei
Mânaţi măi, Hăi!Hăi!


CAPRA
Ţa , ţa , ţa căpriţo ţa
Ţa, ţa, ţa la munte ţa
Ţa, ţa , ţa la iarbă verde
Unde lupul nu te vede!
Ţa, ţa, ţa la munte ţa,
Dar de când te-ai liniştit
Vânătorul te-a zărit.
Puşca la ochi a luat
Şi pe tine te-a-mpuşcat!
Capra stă jos!
Toţi
Să vedem ce are capra..
Capra nu e moartă, ci e leşinată!
Ce vrei căpriţă, apă?
Stai şi-aşteaptă!
Pâine, n-am la mine!
Bomboane, nu ţi-i foame
Poate vrei un retevei,
Îti dau câte vrei!
Capra se ridică!
Toţi
Am tot plâns şi am oftat,
Dar căpriţa s-a-ndreptat,
Ţa, ţa, ţa căpriţo ţa,
Joacă nu te-nmuia,
Ţa, ţa, ţa, la munte ţa,
Ţa, ţa, ţa, căpritţ ţa!
Foaie verde şi-o alună,
Ia-ţi căpriţă, ziua bună!
Hai căpriţă, hai afară!
Că la anul venim iară
Şi la anu’ când venim,
Mai bogaţi să vă găsim!
La anul şi la mulţi ani!
Sorcova
Colindiţa!

















Comentarii

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul