Pentru sotul meu iubit!


Sentimente fericite

-versuri compuse de Gabriela Cerbu-

Zâmbet cald,om elegant,

Prietenos şi galant,

Grijuliu şi iubitor,

Responsabil,muncitor,

Vesel şi plin de viaţă,

Călător cu marea-n faţă...

Lânga mine te-ai oprit,

Mi-ai dat mâna fericit

Şi m-ai făcut a ta soţie

Acum şi pe veşnicie!



Am învăţat ce e iubirea

Şi ce-nseamnă o familie,

Am cunoscut şi fericirea

Şi asta,datorită ţie!

Că bine ne mai completăm

Şi facem planuri amândoi

Când cu fetele noastre stăm

Şi simţim că există "noi"!



Mă susţii,mă-ncurajezi

Îmi eşti alături mereu,

Când mă pierd,tu mă ghidezi

Mă-ntorci spre bunul Dumnezeu!

Ştii când am nevoie de tine

Şi atunci eşti lângă mine.

Nu trece zi sau noapte,

Fără ca tu să nu-mi fii aproape.

Nu trece noapte sau zi,

Fără ca tu să nu ma susţii!



Aşa am învăţat să fim

Şi frumos să ne iubim

Să fim părinţi adevăraţi

Cu copii binecuvântaţi!

Multumesc pentru ce eşti

Şi pentru tot ce dăruieşti!



Iar astăzi,de ziua ta,

Am simţit să-ţi scriu ceva

Din suflet cald eu să-ţi compun

Şi gândurile să mi le-adun.

Să-ţi spun un altfel “La mulţi ani”

Acum şi peste mulţi,mulţi ani!

Când moş şi babă noi vom fi

Şi ne vor vizita ai noştri copii

Când nepoţeii vor zburda

Iar noi cu drag vom lăcrima!

Ce să-ţi mai spun..cam asta-i tot


La mulţi ani,dragul meu soţ!




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul