copiii salveaza craciunul



Copiii salveaza Craciunul!
 1.Mos Crăciun,
 2.Ceasul Tica-tica,
 3.Craciunița, fată
 4.Doctorul Petrică, băiat
 5.Codruța, fată
6.Povestitorul, fată
 7.Spiridus, băiat
 8.Spiridusul morocanos
9-ZANACLOPOTEL1
10.-ZANACLOPOTEL 2
11.REN1
12.REN2
13.SPIRIDUSA
14.TIC PITIC POSTASUL
15.OMUL DE ZAPADA

POVESTITORUL

 Într-un ținut îndepărtat,
Trăieste Moșul bun și drag.
El locuiește împreună
 Cu reni și spiriduși
Cu printi,printesa zana buna
Și cu pitici ghiduși!

 MOȘ CRĂCIUN
 Sunt al vostru Mos Craciun
Ma prefac bolnav acum
Sa nu ma dati de gol,
Ci sa-mi sariti in ajutor!

 DECOR Bradul impodobit, ghirlande, luminițe, cutii goale neimpachetate care vor fi inlocuite cu cele impachetate.
 In scenă apare Moș Crăciun care doarme pe un fotoliu/scaun, iar in dreapta ceasul, un băiat care ține un ceas confecționat din carton, în mână și care va sta pe un scaun fără să își schimbe locul!

 CEASUL
 Tica-tica, tica-tica
Moș Crăciune, scoală
Că n-am pregătit nimic
Și ți-e tolba goală!

 Moș Crăciun, doarme….

 CEASUL
Moș Crăciune, ai noroc
Ca  nu ma pot misca din loc
Caci te-as trezi eu...
In raft sunt jucariile,
Crăciunul se apropie,
Copiii asteapta
Striga… Mos Craciuneeee,
hai odata!!!

 Moș Crăciun doarme în continuare… 

TIC PITIC POSTASUL
Posta..posta..
O scrisoare..
platiti timbrul..
fiindca n-are
Eu sunt ticpitic postasul
Ce cutreier tot orasul
Am o geanta intr-o parte
Si scrisori nenumarate

 Spiridușul apare în scenă cu un teanc de scrisori
 Scrisori multe am primit!
Mos Craciun, dar ce-ai patit?
Uite, toti ne scriu mereu
Ca vor sanatate de la Dumnezeu
Multe DULCIURI SI CADOURI
Sa plecam acum in nouri.

 ZANA CLOPOTEL 1
 Vai, priviţi câte scrisori
 Am primit de la copii!
Toate, toate până-n zori
 Noi le vom îndeplini.

 Chiar de-s mici ori măricei
Copilaşii un dar au,
Iar celor mai cuminţei
O surpriză eu le dau.
(Aruncă praful de zână)

 ZANA CLOPOTEL 2
 Sunt copii cu suflet mare
 Ce cunosc mila, respectul
Şi vreau ca la fiecare
Să le duc chiar eu pachetul.

Pentru ei, ca să-i alint,
Seara când merg să se culce
Îi presar cu praf de-argint,
Care vise dulci aduce.

 TICPITIC
Un copi din Iasi ne scrie
Dupa cum zice-n scrisoare
Iti voispune –o poezie,
 Mosule,cand voi fi mare!

SPIRIDUS
 Să vedem, care-i scrisoarea
Ce-a trimis-o ... cineva...
 Tot din Iasi Cu precizarea
C-ar dori o macara.
Scrie-aici într-o scrisoare,
Că Răducu vrea îndată,
O maşină-ncăpătoare
Ce merge teleghidată.

 REN1
 Hai maeştrilor, trezirea,
Să sfârşim lucrul acum
N-am răbdare, îmi ştiţi firea,
 Vreau îndat’ să plec la drum.

REN2 
Rudolf, stai, că după tine
Plecăm fără Moş-Crăciun.
Ai răbdare să SE REZOLVE
Problemace-o avem acum.

 SPIRIDUSA
 Spiriduşi, hai să-i dăm zor
Darurile preferate
Să le-mpachetăm cu spor,
Doar ştiţi cât sunt de-aşteptate.

 CRACIUNITA apare in scena, vorbind la telefon
 Alo!Da!Casa lui Mos Craciun! pauza
Acum in noaptea de Ajun?
Copiii asteapta la pomul de Iarna?
Sigur, Mos craciun ajunge diseara!
E putin bolnav, dar nu e grav
Nu va lipsi, in nici un caz!

 TOTI FARA CRACIUNITA
 Sa chemam doctorul!
Sa repare Mosu!

 Apare in scena DOCTORUL PETRICA
 Am venit de la lung drum
Pacientul să-l consult acum

Se indreapta catre Mos Craciun care tocmai se ridica in picioare

DOCTORUL PETRICA
 A..a.a.a…scoateti limba!
Sa vindecam buba!
Rosu-n gat are bolnavul
Si inseamna ,vai saracul..
Nu va mai putea de fel
Sa manance …. (nu apuca sa termina fraza ca este oprit de Craciunita)

 CRACIUNITA
 Doctore Petrica, iti multumim!
Si acasa va poftim! (merge pe scaun langa Mos Craciun)

 Intra in scena CODRUTA cu fular si medicamente care i se adreseaza lui Mos Craciun
 Dragul nostru Mos Craciun,
Te iubim, esti cel mai bun!
Am auzit ca te-ai imbolnavit,
Spune-mi, crezi ca ai racit?
Copiii ti-au trimis fular
Să-ti pui la nas macar
Si medicamente am adus
Pentru ca te iubim nespus!

 OMUL DEZAPADA
 Mult ma bucur c – am aflat!
Poate ca – mi va da si mie,
Un fular si – o palarie,
Fiindca astea sunt cam vechi
Sufla vantul prin urechi
Si de – aceea am racit,
Vorbesc gros si ragusit ! ( tuseste )

 CEASUL
 Tica-tica, tica-tica
V-ati luat cu vorba
Unsprezece este aproape,
Haideti umpleti tolba!

 Apare in scena SPIRIDUSUL MOROCANOS care se inmoaie in momentul in care cere lapte
 Uitați cat sunt de frumos
 Eu spiridușul morocănos
 Am pumnii tari oțeliti
 Feriți din calea mea,Feriți!
 Mi-e sete,vreau....lapte!

 Craciunita ii aduce spiridusului morocanos o sticla in care se presupune ca e lapte si acesta se face ca bea laptele, fapt ce il linisteste.
Mos Craciun se ridica in picioare si explica
 Dragii mei, sa va lamuresc
Am vrut de fapt, sa va pacalesc
In fiecare an , aduc cadouri la copii
Si fel de fel de minunatii
Iata ca azi m-am prefacut bolnav
Sa vad ce fac copiii in acest caz
Iar voi ati sarit in ajutorul meu
Pentru ca ma vreti langa voi mereu.
Nu ar mai fi la fel, nici noaptea de Ajun
Daca nu ar exista batranul Mos Craciun!

 CRACIUNITA
 Daca esti mai bun
Atunci este Craciun
Zambeste si fii fericit
Ca de Mos sa fii iubit!

 SPIRIDUSUL MOROCANOS
 Am înțeles ca de ești bun
 și sufletul ți-e frumos
 Primești în seara de Crăciun
Tot ce îți este de folos!

 DOCTORUL PETRICA..intervine ganditor
 Va sa zica… Eu o spun,
dar fara frica
Mosu a pus la cale tot
De aia nu gaseam eu antidot!
Gatul inflamat…

CRACIUNITA il intrerupe iar si striga…
Si de mine, doctore Petrica
Stai linistit, nu tre..sa-ti fie frica!

 MOS CRACIUN
 Mosu va iubeste
 Si stie intra-devar
Ca voi sunteti o poveste
Cu final stralucitor!

 POVESTITORUL
 Ia uitati cum se distreaza
Spiridusii nostri mici
Ei cu zanele danseaza
 Cand fac jucarii de pici 

Pe melodia A ram zam zam…1min…se pun in decor cadourile impachetate

 MOS CRACIUN
 Ho, ho, acum va las
Ca renii imi fac semn
 Am cadouri sa impart
Si zapada sa astern!


CEASUL
 Tica, tica, tica-tica
Hai grabiti plecarea
S-a sfarsit povestea noastra
Hai cu sanioara!

Cantec Bunicutul Mos Craciun


 Toate personajele se iau de mana, fac reverenta si sunt aplaudate!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare