Poezii


1.Draga mea mamica,
Iti doresc din suflet,
Sa fii sanatoasa
Si mereu puternica
Sa ne-ngrijesti acasa,
Mamico, la multi ani!
Acum si peste multi ani,
Sa fii mandra mereu
De David al tau!

2.Asa cum tu m-alinti pe nume
Si eu cu drag, te-mbratisez,
Cand spui, Dudu, hai la mine!
Ma bucur si te-ncurajez,
Sa ma iubesti neincetat,
Caci dragostea ta cea mare
Ma face sa fiu minunat
Si puternic tare!

3.Mamica mea frumoasa,
Esti foarte inimoasa!
Eu,Iosif al tau,
Iti doresc mereu,
Bucurie, sanatate,
Pentru a ta bunatate!
Si fericire deplina,
Sa ai viata senina!

4.Eu, micutul Sebastian,
Sunt putin impresionat
Cu manutele ce le am,
O floricica am desenat.
Stiu ca gingasia ta,
Se regaseste-n floarea mea
Iar fiecare petala
Te face exceptionala!

5.Langa tine, mama mea
Ma simt in siguranta.
Sa-mi fii aici, alaturea
Pentru intreaga viata.
Stiu sigur ca ma iubesti,
Sunt Sebastian al tau,
Cand in ochi tu ma privesti
Dispare orice rau!

6.Tu esti mama mea ce draga
Si-ti marturisesc de vrei,
Ca-mi doresc o viata-ntreaga,
Sa fii langa al tau, Andrei!
Iar, astazi de ziua ta,
Eu iti dau inima mea!
Un sarut, o imbratisare,
De la dragostea ta, mare!

7.Eu, Marian, copilul tau
Cu tine voi fi mereu
Pentru ca tu esti speciala,
Esti a mea iubita mama.
Pe cand pozne eu mai fac,
Tu ma certi, dar tot cu drag!
Eu te ascult, nu ma prefac
Si apoi devin dulceag!

8.Tu esti scumpa mea mamica
Te vad mereu puternica
Unde e cuvantul tau
Este bunul Dumnezeu.
Darius m-ai numit pe mine
Cand eu am venit pe lume,
Iar cand mama te-am strigat,
Lacrimile-n ochi ti-au dat!

9.Si eu spun mamicii mele,
Ca o iubesc nespus de mult
Ii ascult toate vorbele
Sunt Samuel cel priceput!
Ca, mamica m-a invatat,
Sa ma comport civilizat,
Sa fiu respectuos mereu,
Sa salut pe toti, nu-i greu!

10.Martie vine cu ghiocei,
Iar Edi cu un martisor
Sa ii dea primaverii
O mana de ajutor!
Sa-nverzeasca totul
Flori sa-nfloreasca,
Iar de intreg momentul,
Cu totii sa vorbeasca!

11. Durerea ta eu ti-o alin,
Atunci cand iti este greu,
Ca sufletul sa-ti fie lin,
Cand spui, Gabriel al meu
Ma bucur cand ma-ncurajezi
Si o faci adeseori
Iar de cumva eu mai gresesc
Ma dojenesti incetisor!

12.Te iubesc, mamica mea
Esti ca o zana, ca o stea!
Vreau să ştie lumea-ntreagă
Că eşti bună şi mi-eşti dragă!
Cand la mine te gandesti
Spui,:Andreea, indeplinesti
Tot ce mi-am dorit mereu
Esti chiar pe sufletul meu!


13.Sunt Mona cea frumusica
Si-o iubesc pe-a mea mamica
M-a invăţat  să nu mint,
Si deloc să nu m-alint,
Azi ii dau un ghiocel
Ca să îi şoptească el
Că în toată această lume
Există un singur nume: Mama!

14.Sub fereastra casei mele
Vin şi trec atâţia paşi,
Dar eu ştiu când trece mama,
Mersul ei e mai gingaş.
Cand ma striga, hai, Adriana
Vino sa ma-mbratisezi
Haide, vino, hai la mama
Glasul ei eu il urmez!

15.Ca, eu, micuta Elena,
Sunt zana Primvara
Si aduc cu bucurie,
Ghioceii pe campie.
De sub stratul gros de nea,
Pamantu-ncet se inverzeste,
Iar colorata mantie a mea,
Totul la viata trezeste!

16. Din ziua in care m-am nascut
M-ai asezat la pieptul tau,
"Andreea, te iubesc mult!"
Spuneai atunci si acum , mereu!
Iar, astazi, pentru ca e ziua ta
Iubita mea , mamica...
Iti dau si eu in dar ceva,
O mica floricica! La multi ani!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul