De vreo doua zile ma ataca pe neveu niste întrebari... de-alea serioase rau si de ordin existential...
Cum Doamne,toate femeile .. dimineata se trezesc frumoase ca zanele si proaspete ca, caisele roz?
Le vad dimineata fardate.. machiate, uneori pudrate sidefat, cu buze roșii si lucioase....
Oare asta fac toata noaptea? Se tencuiesc? Cum Doamne sa arati asa, la ora cinci dimineata?
Eu am încercat, nu-mi iese... Ma scol la cinci... pana îmi dau seama cine sunt se face si-un sfert... Da ca sa-mi dau seama cine sunt tre sa beau cafea... doua cafea, doua zahar, teoretic...practic, niciodata la fel. Ca de batranete mai uit ori una, ori alta.
De fumat ,nu fumez ca de-as mai face-o ..as lua-o razna
Ma îndrept spre baie, și daca n-as avea vecini as scoate tipete de groaza cand vad oglinda. Nus' de ce ..dimineata am un ochi mai mic, unul mai mare. Cre'ca ala mai mic nu doarme, vegheaza..De păr, ce sa zic, asa m-am nascut. Cu el în toate punctele cardinale...
Restul, cearcane, dungi de la perna.. cate-o buba pe fata... Astea-s nimicuri.
Încerc sa repar ce se poate cu apa. Doar daca-ii calda. ..Daca-i rece, ferească Dumnezeu, nu ma ating de ea....
Am citit pe net ca-ii bine sa faci exercitii faciale. .Da-va naibii, nu-s destul de sluta, ma mai si stramb la mine!
Pe la cinci jumate, dupa ce am scuipat în san de cinci ori, începe îmbracatul...
Daca nu mi-ar fi frica de raie, as dormi cu geaca pe mine. Niciodata nu gasesc doua șosete la fel. De asta îmi place vara, ca nu port șosete...
Într-o dimineata am plecat cu puloverul pe dos. Noroc ca scot etichetele de la gat, care vai ce ma enerveaza.. si n-a observat nimeni...
Mai iau o gura de cafea, mai pun și cealalta soseta, termin ritualul îmbracatului si plec.
Pe drum recapitulez :apa am, cartela am, chei am, chef de munca n-am.
Vedeti sa nu patiti la fel..
😂 -TEXT PRELUAT!!!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul