Dragile mele colege,


                Tot datorită vouă s-a născut și ideea mea!Și unde în altă parte să o dezvolt,dacă nu în Ideile Gabrielei?
V-ați prins!Este blogul meu de suflet! 
    Aici scriu pentru copii ; preșcolarii  noștri din grădinițele generației de astăzi!
Am fost mereu solicitata să dau un sfat,să ajut in realizarea unui proiect,să dau o idee.
Ei bine,pentru dumneavoastră,am creat sistemul help-click (la care inca mai lucrez).
Acesta presupune implicarea mea  in activitatea voastră!
Orice aveți nevoie pe domeniul preșcolar,atât la grupa cat si de pus la dosarul personal,găsiți la mine!
Cum funcționează acest sistem?
Te înregistrezi pe blog cu datele tale,scrii in mesaj nevoia ta,iar eu o voi împlini!
Cum?
Vom stabili de comun acord o videoconferință.
Prima sedinta este gratuită,45 min din timpul meu ți-l ofer necondiționat,iar daca vei vrea sa te mai întorci,te va costa 50 ron.
Și cum toți trebuie sa avem parte de lucruri bune în viață,dacă recomanzi mai departe si acele persoane intra in sistemul help-click,a doua ta ședință va fi la junatate de pret.
Bineînțeles,că mai am și alte surpize,dar ți le voi dezvălui treptat!
Like și Share dacă îți place ideea!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul