Dragile mele,

                 Nu e foarte îndepărtată ziua când am început să mă dezvălui in fața voastră!
Într-o postare anterioară citita de voi cu interes, apropo, multumesc frumos pentru aprecierile voastre oferite prin Like-uri și chiar direct prin mesaje, revin, așadar, în acea postare m-am prezentat din punct de vedere emoțional.
                Astăzi, vreau să vă spun că sunt un om  simplu, am 30 ani și nu de curând am descoperit că sunt femeie! Hei, nu e de râs!
                Ce înseamnă femeie, dragile mele?
Înainte de toate, o femeie este o ființă, DA, simte, trăiește și cel mai important are dreptul să facă asta, deși uneori uită!
Apoi această ființă e persoana care a crescut cu niste valori morale, bazate pe principii, dar care are mare nevoie sa se dezvolte, să crească, să ajungă în vârf! Acum revin la ideea de femeie
DA, poate! 
E posibil! 
De ce? V-ați prins! Pentru că e Femeie!
Abia apoi cea care s-a regăsit, și-a aflat vocația și știe să se aprecieze mai presus de orice, poate fi cu adevărat soție și mamă!
Sa nu credeți că mama e pe ultimul loc!
Nici gând! E o idee foarte năstrușnică aici, de ce zic asta?
Ca să fii mamă trebuie sa fii femeie mai întâi, dar poți fi mamă și apoi să te descoperi ca femeie!
Ați înțeles? Nu e o regulă!!!
E doar un moment al fiecăruia dintre noi!
E clipa noastră cu noi când ne dăm seama cine suntem și ce vrem!
               Fiți sincere, de când nu v-ați mai oprit o clipă în loc sa vă gândiți la voi?
Fiecare mesaj al vostru pe care îl veți trece aici în comentariu sau chiar în privat reprezintă de fapt acea clipă de care vă spuneam.
Eu doar vă ofer pârghia, iar subconștientul vostru lucrează!
Promit să vă mai scriu!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul