Rasfoind Facebook-ul,am ajuns in perioada in care mă pregăteam pentru titularizare și scriam astfel : "Ma simt de parca as da bacalaureatul din nou:) Arghezi, Nichita Stanescu, Eminescu, Caragiale...sunt doar cativa autori din programa de la examen.
Dar, nu-i nimic, Sunt consolata...eu zic:))) (sa facem putin haz de necaz) :
In felul acesta patrund in lumea basmelor unde fac cunostinta cu Harap-Alb, ma incant cu poeziile romantice ale lui Eminescu sau ma minunez de ce uratenii a transformat Arghezi in frumuseti prin Estetica uratului, imi imbogatesc vocabularul cu diferite figuri de stil , ma distrez pe seama unor onomatopee, traiesc conflictul interior alaturi de Ghita din Moara cu Noroc, urmaresc si compar Jocul ielelor de atunci cu Jocul ideilor de astazi si fara sa vreau ,comedia lui Caragiale ma duce cu gandul la politicienii nostri "dragi" care merg pe ideea "scopul scuza mijloacele". Se pare că e de actualitate!
Pot sa mai adaug ca am "calatorit"si prin Padurea spanzuratilor unde am descoperit  stirile de la ora 17 la Pro tv:))...insa...Oficial imi este bine!:)))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul