Remediu de căldură

-versuri înfometate de Gabriela Cerbu-

Mă trezesc de dimineață
Și ce să vezi,mai frate?
Mă spăl pe dinti,pe fata
Apoi fuga-n preparate!

Deschid rapid frigiderul,
Mă bucur de răcoare
Îmi pun la treabă creierul
"Ce mananc eu oare?"

"Să imi fac o omletă?
Sau un out fiert moale?"
Mai fac o piruetă
Și ma-ntorc la culcare.

Ma-ntind nițel in pat
Cu gândul la mâncare
Dar nu e chip de stat
Foamea este mare!

Fructe de tot felul
Îmi tai pe-o farfurie
Păcălesc și cerebelul
"Astea o să mă ție!"

Da de unde,ți-ai găsit
Pofta de mâncare
Nu-i deloc de potolit
Remediu,ea nu are!

Pun ciorbita-n castronel
Si-o bucata de carnita
Dar nu pot manca defel
'Hai,macar o linguriță!"

Ei, drăcie,nu se poate
Trebuie să deslușesc
Să mananc pe saturate
Fara să mă încălzesc.

Tring...s-aprinde becul
Și merg la frigider pe fuga
Scot din congelator spanacul
Legume proaspete din punga.

Tai o ceapa verde
Un ardei cuburi
O speranța se-ntrevede
Voi mânca,te bucuri?

Aduag și spanacul
O roșie zemoasă
Pun in blender totul
Și fac .. o supa cremoasă!

Cu crutoane din cuptor
Și semințe prăjite
Puțin ulei deasupra lor
Gata să fie servite!

Pofta buna!














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul