Povesti la TV?




POVESTI LA TV?




-sceneta compusa de Gabriela Cerbu pentru grupa mare-

                   Personaje:

                   1,Spiderman
                   
                   2.Pinochio

                   3.Batman

                   4.Cenusareasa

                  5.Alba ca Zapada

                  6.Ariel

                  7.Superman

                  8.Popeye Marinarul

                  9.Zana cea buna


Zana cea buna

Tot mai multi copilasi,

Nu mai au rabdare,

Sa le citim povesti,

Noaptea la culcare.

La desene animate,

Ne roaga sa le dam

La TV si nu intr-o carte

Personajele sa le-nvatam!

Spiderman

Eu, sunt asa vestit

Ca in curand autorii,

Vor scrie "personaj iubit"

La rubrica "eroii"! 

(rade)

Pinochio

Spiderman,ti-aduci aminte

Cand nasucul mi-a crescut? 

(ramane ganditor)



Spiderman

Ha,ha,ha,ce grozavie,

Nici de tine nu se stie!

Pe cand panza mi-o-ntindeam,

Pinochio, intr-o banda desenata vizionam!

Batman

Voi eroi, nici pomeneala!

Eu sunt cel mai renumit,

Detectiv de mare seama,

Ca James Bond am devenit!

Pinochio

Stiu ca-i lunga si grea

Toata patania mea,

Dar daca privesti la TV

Nu mai e ca-n realitate.

Nu mai simti prin ce-am trecut

Si de ce nasul mi-a crescut.

Nu mai tragi invataminte,

Ci te uiti...la imbracaminte!



Cenusareasa

La imbracaminte eu ma gandeam

Cand surorile au plecat la bal.

O rochita ca acaesta nu aveam

Si tare trista mai eram!

Alba ca Zapada

Pantofi si rochii fel de fel

Eu as fi putut avea,

Dar mama vitrega ma invidia nitel

Pentru frumusetea mea!

Cenusareasa

Se pare ca noi doua

Ne asemanam putin.

Avand o mama noua

Am suferit din plin!



Zana cea buna

Alba ca Zapada

De-acasa a plecat,

Iar Cenusareasa

Viata si-a schimbat!

Cand in cale le-a aparut

Printul cel vestit

Mare minune s-a facut

Si binele a revenit!

Alba ca Zapada si Cenusareasa

Povesti nemuritoare

Pe toti ne-au fermecat!



Ariel

Si eu am cunoscut,

Un print desavarsit.

Frumos, voinic, bine crescut

Pe loc m-am indragostit!

Dar am platit, valei!

Pentru iubirea mea,

Caci, cantecul dragostei

Mi-a luat pana si vocea!

Astazi sunt printesa,

Dintr-o banda desenata,

Nu mai e povestea

Care a fost odata!

Superman

Benzi desenate?

Am auzit eu bine?

Desenele animate,

Ma cheama doar pe mine!

Superman eroul,

Cu pelerina mea

Cand imi aud ecoul

Salvez pe cineva!



Popeye Marinarul 

De vrei ajutor,

Supermane tata,

Nu sta ganditor,

Ci mananca...salata!

Ca Popeye Marinarul

Adica, personajul, eu,

Odata cu televizoul,

Am fost privit mereu!

Dar pentru ca nu s-a scris

Nici o poveste despre mine

Ca-i realitate sau e vis

Nu se stie foarte bine.

Copiii nu cunosc

Ca eu spanac mananc

Si devin muschiulos

Dintr-un simplu tanc!



Batman

Iar despre mine stiu

Ca sunt intunecat

De fac bine sau rau

Nici astazi n-au aflat!



Superman

Ce tot vorbiti voi?

Oare ati uitat?

Ca suntem super eroi

Pe toti i-am salvat!

Ariel

Stiu, Superman

Ai dreptate, putintel!

Sunteti si voi eroi,

Dar unii...foarte noi!


Spiderman

Ariel, nu fi invidioasa!

Stiu ca si fetele uneori,

Desi, cunosc ca esti frumoasa,

Vor sa se deghizeze in eroi!



Pinochio

Eroi ca mine din povesti

Sau din desene animate,

In alta pate nu gasesti

Cititi si voi copii, o carte!





 Ariel

Ba chiar deloc,

Eu nu sunt rea.

Am par de foc

Si marea e prietena mea!

Iar fetele ce ma iubesc

Secrete de sirena le impartasesc!



Batman

Masca mea e peste tot

La serbari si carnavale,

Dar sa ma imti, nu poti

Nimeni nu-ti va da crezare!



Cenusareasa

De vrei, printesa tu sa fii

Sa ai pantofii de clestar...

Ariel, te invit sa vii

In noaptea dansului la bal!



Alba ca Zapada

Sau poti sa vii sa locuiesti

In padure cu piticii

Pe care tu sa-i ingrijesti,

Sa creasca mare ca voinicii!



Superman

Dar e chiar distractiv

Ce planuri faceti voi.

E ca si cum un detectiv

Ar gasi indicii noi!



Batman

Eu sunt detectiv, vezi bine

Dup cum va povesteam

Toti copiii zic de mine

Un sincer : "Habar nu am"

(da din umeri)



Zana buna

Personaje, ce-ati patit?

Ce aveti, v-ati fastacit?



Pinochio

Cum ar fi ca eu cand mint

Sa nu imi mai creasca nasul,

Ci doar panza sa o intind

Ca un Spider de tot hazul!

Spiderman

Ha, ha,ha ce amuzant,

Vai, ce tare m-am distrat!

Alba ca Zapada

Sa nu uitam de printul meu

Ce viata mi-a salvat mereu!

Cenusareasa

Si pe mine m-a gasit

Printul meu cel renumit

Cu pantoful de clestar...

Stie orice prescolar!

Alba ca Zapada

Povesti cu zane si printese

Noi ieri am fost si azi suntem.

Orice copil de vrea sa-nvete,

In cartea cu povesti il asteptam!

Popeye Marinarul

Eu mai bine ma retrag...

Sunt eroul altei generatii

Si...nu vreau sa ma prefac

Pe mine ma iubesc...parintii!



Superman

Tot la televizor

Ma urmareau pe mine

Simteau ca-s iubitor

Pentru cei ce aveau suspine!

Popeye Marinarul

Superman, stai pe loc!

Nu te melancoliza...

Distreaza-te, e doar un joc

Cu ce a fost si ce-i acuma!

Ariel

Sunteti putin cam zapaciti!

Ba bucurosi, ba un pic tristi!

Ce tot va plangeti, mari eroi?

Si astazi toti vorbesc de voi!

Popeye Marinarul

Ce veste buna, multumesc

Se stie despre mine

Iar daca stau si ma gandesc

Sunt cel ce face bine!

Zana buna

Personaje, va provoc

Sa spuneti despre voi

Veniti, pe rand, aici, in mijloc

Aratati ca sunteti eroi!

Toate personajele

Ce idee buna!

Haideti impreuna!

(alearga toti apoi se opresc si spun)

Pe rand, pe rand...

Fiecare cate-un gand!

(se lasa liniste)

Pinochio

(cu vocea tremuranda vine in mijloc)

A, a, a...sa-mi fac putin curaj

Ca nimei nu-ndrazneste!

Eu sunt vestitul personaj

Care pe toti ii minciuneste!

(face reverenta si pleaca)

Spiderman

(hotarat)

Sunt ager si sprinten

Ma deplasez oriunde

Cu panza de paianjen

Salvez-ntreaga lume!

(intinde panza si pleaca)

Batman

Eu nu am puteri fantastice

Ci imi folosesc intelectul

Cu calitatile mele fizice

Am cucerit tot...internetul!

(face reverenta si pleaca)

Cenusareasa

Si eu o sora chinuita

Cu mama vitrega cea rea

Dar am fost rasplatita

Cand am intalnit iubirea!

(face reverenta si pleaca)

Alba ca Zapada

Vanatorul m-a salvat

Cand a trebuit sa mor

Iar piticii m-au "adoptat"

Mi-au fost de mare ajutor

Alba ca Zapada si cei sapte pitici

A ramas povestea pentru mari si mici!

(face reverenta si pleaca)

Ariel

Eu sunt Zana Marilor

Si a Oceanelor...

Sunt sirena fermecata

Si imi cant iubirea toata!

(face reverenta si pleaca)

Superman

Sunt eroul cel dintai

Planeta o salvez

Iar ca mine altul nu-i

Zbor, pe toti ii minunez!

(intinde mainile si pleaca)

Popeye Marinarul

Si eu mananc spanac

Cand dau de vreun necaz

Puternic sa ma fac

Dar, azi...nu mai am haz!

(apleaca capul si pleaca)

Toate personajele

Vai, cu totii am reusit

Ce-nseamna asta oare?

Putem fi prieteni de nedespartit

Sau doar personaje incantatoare?

Cenusareasa

Parintii nostri au crescut

Cu povestile din carte

Si odata cu personajele au trecut

Peste-ncercarile de care au avut parte!

Zana cea buna

La desene noi privim

Trece timpul, ne distram,

Insa povestile le insufletim

Cand personajele le descifram.

Asadar, dragi copilasi

Nicicand sa nu uitati

Sa va rugati la ingerasi

Si povesti sa ascultati!!!







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul