Astazi eu va povestesc…



Astăzi eu va povestesc 
Totul despre mine. 
Am doua fete ce le iubesc 
Și un sot care mă susține.
Sunt nici mica și nici mare
Cu doar 27 de ierni grele
Iubesc sa fiu educatoare,
Sotie, mama și femeie.
În octombrie m-am nascut
Era o iarna foarte grea
Asa mie mi-au povestit
Fratele, mama și tata.
Acel frățior ce e mai mare
Care cu drag m-a învățat 
Primul pas pe o carare
Ce părintii m-au îndrumat.
Poate n-am făcut prea multe 
Pana în prezent 
Însă am făcut din suflet 
Din al inimii verset.
Mica voastră premianta, 
Am fost la început, 
În liceu am dat-o-n bara
Cu anturajul cel avut.
Dar am crescut și am învățat 
Ca nimic nu-i mai frumos, 
Sa ai un suflet curat
Și să crești armonios.







Am mers și la facultate, 
Psihologia mi-a plăcut 
Dar am renunțat, din păcate 
Și anii au trecut.
Însă voi da licenta
În anul ce va urma
Ma voi îndrepta cu fata
Spre meseria mea!
Toate la timpul lor
Este o vorba
Ce se spune prin popor
Și are multa noima!
Dumnezeu așa a vrut
Sa îmi fac o familie
Sa ma căsătoresc cu cel
Ce mi-a dăruit doua fete mie.
Și apoi sa-mi dea rabdare
Și multă intelepciune
Ca sa pot lucra cu fiecare 
La gradinita la mine!
Nu știu de ce va scriu eu acum
Poate ca în sufletul meu
Si-n inima mea este un gând bun
Ce vi-l transmit mereu.
Dar am simțit să și compun
Cateva versuri ușoare 
Dar sa rimeze și să vă spun
Ma simt fericita tare!




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Lasati un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Program serbare

Invitatie la serbare

copiii salveaza craciunul